oneddreams

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

OUT OF NOWHERE ~ INFORMATION

Av hannah carlsson - 26 december 2013 15:47

Andrea bor i en familj som man idag skulle kalla "rik". Hennes pappa äger ett skivbolag och hela källaren består av deras arbetsplats. Allt från en studio till olika instrument till olika plattor hängandes på väggen. 

Det kommer alltså inte som en chock när Andrea får veta att One Direction ska arbeta tillsammans med hennes pappas skivbolag under en längre period. Sånt här tillhör ju vardagen, iallafall för Andrea. Men denna gången blir inte som vanligt - de fem killar vinner snabbt hennes hjärta och mot hennes vilja dunkar hennes hjärta lite extra för en viss bandmedlem. 

Andrea är 17 år och kommer ursprungligen ifrån en liten ort i Sverige men fick lämna sitt liv där hemma och flytta till London då skivbolaget gått riktigt bra. Hon fick lämna sitt normala liv helt och hållet, många vänner och sitt handbollslag. 

Andrea är brunett, ca 165-170 cm lång. Hon ser väldigt bra ut, så blickar får hon av många. Trots detta är inte självförtroendet det bästa. 

 

                               

Barbara Palvin, som i denna novellen utspelar Andrea

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannah carlsson - 26 december 2013 21:15

Jag brukar sova länge, väldigt länge... Men idag hade jag vaknat vid 09:07 så för en gångs skull satt jag faktiskt i pyjamasbyxor och ett linne framför tv:n och åt flingor. Jag kunde faktiskt vänja mig vid det här, att gå upp tidigt. Pappa satt med s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards